fredag 22 april 2011

Påskäggsgodis nr 3 och 4!





















Gult och fint till påsk!


Klänning som i föregående inlägg i Mjuka tygers, gula klätterapor.


Där blev tyg över på en meter, så sonen på 8½ fick en t-shirt i samma tyg.


Mönstret på klänningen är eget och till t-shirten provade jag att använda Monster car ur senaste Ottobre numret


T-shirt mönstret ska vara slim fit, vi får se hur det blir på!


Till lillpys har jag köpt sockor och strumpbyxor som hon ska få i sitt påskägg.


Det får bli ett kort inlägg idag, solen skiner och det är ljuvligt ute.....


Återkommer med live bilder senare!



So long................./Åsa









4 kommentarer:

  1. Ah så coolt! Fina plagg... men på håll trodde jag först att det var gult tyg med blomrankor haha:)

    SvaraRadera
  2. Så fina påskgodisar barnen får!!!! =)

    SvaraRadera
  3. Vilket spännande tyg, underbara käder som vanligt :)

    //Lina

    SvaraRadera
  4. Vilka fina och glada plagg! Tyget är verkligen fint och återigen undrar jag varför jag köpte just grönt och varför just bara grön!?!:) Ha en fortsatt skön påsk!

    SvaraRadera