onsdag 18 september 2013

Mera återbruk till baby!


                                                                   Vad är det här!            

Jo, ett i sönderklippt linne som skulle återbrukas till babykläder enligt kunds önskemål!

Detta setet gjorde jag redan i våras, och bebisen visade sig vara en liten kille så det kanske får ligga till sig lite:).

Fram med knappar från 3exter

och bak......
Det blev iallafall ett par luftiga byxor, med tillhörande body och hjälmmössa(som jag glömde att fotografera).
Piffade till bodyn med "blomsterliknande" applikation rund halsen.
Mönster från ottobre och det den vintervita interlocken från neanobelle, mudd från syknuten i förslöv......

Söta puffbyxor!

Kul med färgade tryckknappar!
Det blev riktigt gulligt tycker jag!

Babymassage idag, måste förbereda mig:)/Åsa

4 kommentarer:

  1. å masse fint du har sydd siden sist jeg var innom her:)
    God helg til deg!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar återbruk! Det blir liksom lite extra kul tycker jag. Detta set var supergulligt :)

    SvaraRadera