onsdag 9 december 2009

Pyjamas till "J" 9 år!







Som lovat!

Här kommer en likadan pyjamas som i föregående inlägg, minskade den lite i bredden.
Jag har kommit på, att om man minskar alla Ottobres barnmönster med totalt 2cm mitt fram och 2 cm mitt bak så stämmer de ganska bra på mina barn!

Tyget som jag använt idag kommer ifrån Mjuka tyger, även mudden kommer därifrån.

En underbar kvalité, på både interlocken och mudden!

Ännu en pyjamas i detta utförande ska sys till en 12 åring, får bara fundera på tygvalet lite.

Ni får ursäkta det ena kortet blev på fel håll!


Ha de gott, igelkott!

Åsa

2 kommentarer:

  1. Snygg! kan hon ha som klänning på sommaren också!

    SvaraRadera
  2. jag tycker den är så fin, att det är synd att det är en pyjama, röstar på sommarklännig också.

    SvaraRadera