måndag 10 augusti 2009

SISTA LANDSKAPSTYGET







Har nu sytt upp det sista av landskapstyget från JOFOTEX. Det blev ett par muddisar med dubbel vit mudd, för att kunna länga andvändnings tiden stl 56. Samt en tröja i blandat material, tyckte den blev ganska rolig, den är oxå i stl 56 men den är ganska stor så både byxor och tröja går säkert att använda från stl 56-68.


Jag tycker att det är bra om man kan andvända plaggen lite längre, dom växer ju snabbt ändå.


Vit mudd och röd interlock kommer ifrån Syknuten i Förslöv.


Och för första gången på månader vet jag inte vad jag ska sy imorgon.


Sov gott!/Åsa

4 kommentarer:

  1. Det var jättefint i kombo med vitt!

    SvaraRadera
  2. Så söta! Du ska se att syinspirationen snart infinner sig igen :-)

    Mönstret på hoodien i min blogg kommer mycket riktigt från meedom, men jag har gjort egna ändringar för att få till omlottmodellen.

    SvaraRadera
  3. Underbart sött!! Vad fint landskapstyget är med vitt till!

    SvaraRadera